August-ambassadör 2019

 
Jag har fått den stora äran att tilldelas titeln August-ambassadör 2019. Jag kommer att vara August-ambassadör för den skönlitterära kategorin och jag är så taggad! Passar på att dela dessa nyheter med en bild på mig, den första bilden på mig i mitt flöde. Hej! 

Att jag är August-ambassadör innebär att jag kommer bevaka årets Augustpris, att jag kommer recensera de nominerade titlarna och ha möjlighet att intervjua författarna. Jag kommer också att gå på nomineringseventet där de nominerade titlarna tillkännages samt själva Augustgalan. 

Jag ser detta som en stor ära och kommer sprida min tagg inför priset så bra jag kan! Har följt priset i många år och detta känns så himla roligt. 

De nominerade titlarna tillkännages ‪21 oktober‬. Tagga denna August-höst!
Augustpriset 2019 | |
Upp